Bij veel verzekeringsmaatschappijen kun je kiezen uit heel veel verschillende verzekeringen. Er kunnen dan ook veel redenen zijn waarom jij de klantenservice van Interpolis zou willen kunnen bereiken. Je kunt bij hen bijvoorbeeld kiezen voor een zorgverzekering, maar ook voor schadeverzekeringen en rechtsbijstandverzekeringen. Wat jij ook maar wilt verzekeren, de kans is groot dat dit bij hen kan. Wil je meer weten over de verzekeringsproducten die zij aanbieden, dan moet je gewoon eens contact met hen opnemen. Je kunt bijvoorbeeld eens een kijkje nemen op hun website om te zien waarvoor je allemaal bij hen terecht kunt. Of je kunt de medewerkers van de klantenservice bij Interpolis contacteren. Zij helpen jou graag verder met het vinden van het ideale verzekeringsproduct voor jou! Zij geven jou graag informatie over waarvoor je bij hen allemaal terecht kunt en zij helpen jou graag met het afsluiten van de door jou gewenste verzekering. Zo weet je zeker dat je goed op de hoogte bent van de tarieven die zij hanteren en de voorwaarden waar jij aan moet voldoen. Je kunt zo dus goed geïnformeerd een keus maken en zorgen dat jij goed verzekerd bent en op een manier die bij jou past. De klantenservice van Interpolis kan jou hierbij dus zeker goed van dienst zijn.

Klantenservice Interpolis voor klanten

Uiteraard kun je niet alleen contact hebben met de klantenservice bij Interpolis als je nog klant bij hen wilt worden, ook als je al een verzekeringsproduct bij hen hebt afgesloten kan het zijn dat je hen nog eens wilt contacteren. Klanten kunnen veel zaken tegenwoordig gewoon online regelen, dus ze hebben bij het indienen van nota’s bijvoorbeeld lang niet altijd meer hulp nodig van de klantenservice van Interpolis. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je wel een helpdeskmedewerker wilt spreken. Bijvoorbeeld omdat een nota niet vergoed wordt, terwijl dat volgens jou wel zou moeten. Of omdat je een vraag hebt over de dekking van jouw verzekering. Ook kan het zijn dat je twijfelt of jouw verzekeringen nog wel passen bij jouw situatie. Er kunnen zich bijvoorbeeld veranderingen hebben voorgedaan in jouw gezinssituatie waardoor je misschien meer baat hebt bij een ander verzekeringsproduct. Twijfel jij hierover? Dan is het verstandig om gewoon eens de klantenservice van Interpolis te contacteren. Zij nemen graag de huidige situatie met jou door om te kijken of er veranderingen nodig zijn.

Bellen met de helpdesk

Als je contact wilt hebben met de klantenservice bij Interpolis, dan kan dit op verschillende manieren. Een van de opties die je hebt, is met hen bellen. Wil je dit doen, dan is het goed om te weten dat zij verschillende telefoonnummers hebben voor verschillende onderdelen van het bedrijf. Zij zijn immers een grote organisatie en het is dan ook logisch dat zij het telefoonverkeer zoveel mogelijk proberen te stroomlijnen. Zij hebben daarom verschillende telefoonnummers voor:

  • het hoofdkantoor
  • ZorgActief
  • Interhelp binnenland
  • Schademeldcentrale
  • rechtsbijstandsverzekering

Door het juiste nummer te kiezen, komt jouw telefoontje bij de juiste helpdeskmedewerkers terecht. Op de website van DeKlantenservice.nl kun je precies vinden welk nummer je moet draaien om welk deel van de klantenservice van Interpolis te bereiken. Op deze website vind je ook andere manieren waarop je met deze helpdesk in contact kunt komen. En, wat ook erg handig is, zij hebben alvast de keuzemenu’s uitgeschreven die je te horen krijgt op het moment dat je met Interpolis belt. Op die manier ben jij goed voorbereid op het moment dat jij de telefoon pakt en kun jij zo efficiënt mogelijk telefoneren. Kijk dus eerst op DeKlantenservice.nl voordat je de klantenservice van Interpolis gaat bellen!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn