Ik kan mij heel erg storen aan de klantenservice van veel bedrijven tegenwoordig. Het lijkt net of ze het de klanten zo moeilijk mogelijk maken om hen te bellen. Daarnaast zijn er ook bedrijven die de klanten zoveel mogelijk zelf willen laten doen, voordat je contact met ze op kan nemen. Het verbaast me dat ze het nog een service noemen, want in mijn ogen is dat het totaal niet. Zo had ik laatst een probleem met een pakje en het was bijna onmogelijk om via de telefoon de klantenservice te bellen. Ik verkoop regelmatig mijn oude spullen via marktplaats, dat doe ik omdat ik op die manier wat extra geld heb. Een andere reden is omdat je iemand anders blij kan maken met de spullen die je niet meer gebruikt. Ik vind het zonde om spullen in huis te hebben die ik toch niet gebruik, dan kan ik beter iemand anders er blij mee maken. Heel af en toe komt er iemand langs om de spullen te bekijken, maar het grootste gedeelte stuur ik op via de post. Het versturen van pakjes gaat meestal goed, maar heel soms komt een pakje niet aan, of raakt het zoek. Ik kan mij nog herinneren dat ik een aantal maanden geleden ook via de telefoon de klantenservice wou contacteren, maar dat het toen ook veel gedoe was met het zoeken van het telefoonnummer. Het was verstandiger om de afgelopen keer het telefoonnummer op te schrijven, maar dat had ik helaas niet gedaan. Toen ik laatst contact met ze wou opnemen was het ook veel gedoe. Ik ben iemand die graag iemand spreekt, maar zij willen dat je eerst alle menu’s doorgaat en alles zelf uitzoekt. Vaak zie je zelfs geen nummer om met de telefoon de klantenservice te bellen. Alleen als je een bepaalde items aanklikt zie je een nummer verschijnen. Het is alsof dit bedrijf niemand wil spreken, dat ze bang zijn om klanten te woord te staan. Dit bedrijf is een voorbeeld, maar er zijn ontzettend veel bedrijven die het moeilijk maken voor klanten om ze te bellen.

Via telefoonklantenservice.nl kan ik wel met de telefoon een klantenservice bellen

Laatst was ik op zoek naar het nummer van een ander bedrijf en kon het weer niet vinden op hun website. Ik probeerde via google hun nummer te zoeken en kwam toen bij een website uit met veel verschillende nummers. Met deze nummers kan ik wel met de telefoon een klantenservice bereiken. Vaak kon ik trouwens een klantenservice wel bereiken met email, maar dan kan het soms dagen duren voordat je een reactie hebt. Met het nummer van telefoonklantenservice.nl belde ik bijvoorbeeld twee weken geleden mijn krant, omdat ik vragen had over mijn abonnement. Het lukte mij maar niet om ze te pakken te krijgen, maar ik ging eerst naar de website en met het nummer wat ik daar vond kon ik ze wel spreken. Eergister had ik weer problemen met een pakje en ik wist meteen dat ik naar deze website moest gaan om het nummer te vinden. Binnen twee minuten had ik het nummer gevonden.

Via telefoonklantenservice.nl kan je bijvoorbeeld de nummers vinden van:

Dit zijn alleen een aantal voorbeelden, want je kan erg veel verschillende nummers vinden. Ik herinner mij dat er meer dan honderd nummers zijn op de website. En als je even niet meer de naam weet van het bedrijf, dan kan je ook op categorie zoeken.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn